18 Mart 2013 Pazartesi

Zindagi Na Milegi Dobara



Yönetmen:Zoya Akhtar
Yapımcı:Farhan Akhtar,Ritesh Sidwani
Senaryo.Zoya Akhtar,Reema Kagti
Oyuncular.Hrithik Roshan,Abhay Deol,Farhan Akhtar,Katrina Kaif,Kalki Koechlin


Konusu:Kabir,İmran ve Arjun en iyi arkadaşlardır.Kabir henüz nişanlanmıştır ve büyük 3 haftalık gezi şeklinde bir bekarlığa veda partisi düzenler.Bu gezi 3 arkadaşın hayatın değiştirecektir.








Filmi izlemeden önce Hangover benzeri bir şey herhalde demiştim.Çok şükür ki değilmiş..Tamamen aşk ve arkadaşlık üzerine...Genel olarak hoş bir film fakat ara ara kaç dakikası kalmış diye bakmadım diyemem.Çok sürükleyici değil.Fakat komik durumlara gülüyorsunuz.
Katrina Kaif'e karşı özel bir sevgim olsa bile bu filmde inanın sevemedim.Bir soğuk bir yapay göründü ki gözüme anlatamam ama Hrithik her zaman ki sempatikliğinden bir şey kaybetmiş fakat herhalde benim favori adamın Farhan Akhtar en çok ona güldüm diyebilirim.

Filmin diğer şarkılarını pek sevmesem de sadece Senorita şarkısı için bile filme güzel demiş olabileceğimi düşünüyorum.Boş vaktiniz olduğunda izleyebileceğiniz bir film olduğunu düşünebiliyorum açıkçası.İzleyin ve siz karar verin :)

Trailer ;

Veeeee o müthiş şarkı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)