10 Nisan 2013 Çarşamba

Anjaana Anjaani


Yapım:2010
Yönetmen:Siddharth Anand
Yapımcı:Sajid Nadiadwala
Senaryo:Advaita Kala,Siddharth Anand
Oyuncular:Ranbir Kapoor,Priyanka Chopra,Zayed Khan


İntihar etmeye çalışıp bir türlü başaramayan iki insanın hikayesi diyebiliriz bu film için.Aslında izlediğim Ranbir Kapoor filmlerinin en iyilerinden biriydi diyebilirim.Bu yapımı diğerlerinden ayıran ilgi çekici senaryosu bence.Çok neşeli bir film yapmış valla adamlar.Hatunun sürekli karar değiştirmesine kızmış olsam da eleştirmeyeceğim.Sevdim ben...:) Priyanka ile Ranbir i o kadar uyumlu buldum ki bence bütün filmlerde birlikte oynamalılar.
 
Bu arada filmi izleyince benim gibi düşünür müsünüz bilmem ama arabaya ve çekilen yerlere bayıldım.Eee daha da diyecek bir şey yok..İzleyin diyorum sadece :))
Trailer:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)