14 Mart 2013 Perşembe

Don(2006) ve Don 2-İkisi Bir Arada


Yapım:2006
Yönetmen:Farhan Akhtar
Oyuncular:Shahrukh Khan,Priyanka Chopra,Arjun Rampal,
Isha Koppikar,Boman Irani
Yapımcı:Ritesh Sidhwani
Senaryo:Farhan Akhtar,Javed Akhtar

Filmimizin Konusu:Asla yakalanmayan uyuşturucu kaçakçısı Don ile sıradan bir vatandaş olan Vijay'in çok benzemeleri üzerine  De Silva adında polis memuru Vijay'i Don'un yerine geçmesi için  görevlendirilir.






Bu filmi nasıl anlatsam,nasıl başlasam bilemiyorum ama bir film nasıl bütün türleri içinde barındırabilir onu anlayamıyorum.Aksiyon,gerilim,romantik hepsi bir arada.Dürüstçe söylemek gerekirse aksiyon filmlerini bir türlü sevemedim.Bu film bütün negatif düşüncelerimi olumluya çevirdi.Kesinlikle izlemenizi tavsiye ettiğim filmler arasında..:)

Aşk filmlerinin vazgeçilmezi King Khan bu sefer kötü bir karakter olarak karşımıza çıkıyor.Don karakteri  çok sakin,acımasız aynı zamanda komik ve sempatik.'Don'u yakalamak sadece zor değil,aynı zamanda imkansız.'İşte Don'u kendi sözleriyle anca böyle açıklayabiliriz.


Film 3 saat sürüyor ancak bu üç saatin hiçbir dakikası boşa harcanmış sayılmaz.Sürekli bir aksiyon,sürekli bir olaylar serisi sizin nefes bile almadan izlemenizi sağlıyor.Hiç bitmemesini istiyor ve her an ne olacak diye bekliyorsunuz.Filme dair söylenebilecek ikinci şey ise-en azından benim için çok önemli olan- sürekli mutlu oldum izlerken.Müthiş bir enerji hissettim izlerken.Hatta yalan yok arada bir bende acaba bundan sonraki hayatıma uyuşturucu kaçakçısı olarak mı devam etsem demedim değil.:)) Yani demek istediğim tamamen o karakterlerin içine girdim.Bu inanılmaz bir his.Aslında söyleyebileceğim çok şey var ama izleyin görün diyorum.:)
Trailer;
Ve bu filme ait favori şarkım;
Don 2-


Yönetmen:Farhan Akhtar
Yapımcı:Ritesh Sidhwani,Shahrukh Khan,Farhan Akhtar
Senaryo:Farhan Akhtar,Ameet Mehta,Amrish Shah
Oyuncular:Shahrukh Khan,Priyanka Chopra,Lara Dutta,Kunal Kapoor,Boman İrani,Om Puri

Don 2 yi serinin devamı olduğu için yazıyorum.Bu film için konuşacak çok fazla bir şeyim yok aslında.Ama şunu söyleyebilirim birinci filmden daha da çok seveceksiniz bu filmi.Düşünün artık Don(2006) yı o kadar övdüm bu filmle kendilerini iyice aşmış olduklarını görüyorum.Tavsiyem birinciyi izlemeden ikincinin konusuna bile bakmayın.Ben yaptım çok pişmanım çünkü birincinin sonunu anlıyorsunuz ve sizin için inanılmaz acı dolu oluyor...Neyse lafı uzatmadan izleyin,izleyin hemen izleyin diyorum..:)


Trailer;
Veee bu filme ait favori şarkım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)