26 Mart 2013 Salı

Bollywood Modası-Aishwarya Rai






Biliyorum biraz alakasız oluyor bollywood filmleriyle ilgili bir blog için...Fakat ilgimi çekti ve yazmak istedim.Öncelikle düşündüm bakalım onlar ne giyiyorlar diye..Dedim ki bollywood modasına başlamak için ideal kişi Aishwarya Rai olacaktı.Kendisini bilmeyenler için 1994 Dünya Güzellik Kraliçesi olup aynı zamanda başarılı bir oyuncudur.Hatta benim favori filmlerimden olan Devdas'ı örnek olarak söyleyebiliriz.
Aishwarya da benim için en çok dikkat çeken şey genel olarak bir İngiliz gibi giyinmesi...Eee tabi hatunda bir İngiliz asaleti yok değil.
Oldum olası sevmişimdir şapkaları.Zaten en çok para harcadığım  şeyin şapka ve ayakkabı olduğunu düşünürsek normal bir durum tabi.O yüzden en çok burada sevdim Aishwarya'ya.Büyük şapkalar o ufacık güzel yüzüne nasıl da yakışmış ama.Kıskançlıktan fesatlıktan çatlayacağım galiba birazdan..




Makyajına gelirsek koyu renk rujlar pek kullanmıyor.Gözlerini belirginleştirecek bir makyaj tercih ediyor.Makyajı hep orantılı ve doğru...Saçları da aynı şekilde genel olarak abartıdan uzak ve açık bırakılmış..Şu ana kadar benim gözümde kusursuz bir güzelliği daha güzelleştirmeyi başarmış bir bollywood oyuncusu.







Gündüz giydiklerine hiç lafım yok.Saçına,makyajına hiç lafım yok ama galalarda giydiği uzun elbiseler konusundaki tercihi cidden kötü..Üst soldaki elbise ne kadar hoş ne kadar doğal ama ya diğerleri ne söylesem bilemiyorum.Renk seçimi çok doğru ama elbiseler korkunç bu kişisel fikrim valla kimse kusura bakmasın.Şimdi son olarak aşağıdaki kilo almış haline gelelim.Ben seni yine de seveceğim umudumu kesmeyeceğim ama kilo aldıkça giyimi de bozuldu hatunum.Böyle olmasaydı iyidi ama...Ne yapalım dürüstüm işte olmamış ne o kıyafet ne o kilo sana olmamış.. :( :(




4 yorum:

  1. bu kadın ne kadar guzel yahu : )

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum ve kilolu halini esefle kınıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bende severim Aiswarya Rai'yi. Bide bence güzelde bir inceleme yapmışsın tatlım. :))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canııımm :))

    YanıtlaSil

Sizce?? :)