23 Mart 2013 Cumartesi

Wake Up Sid

Yapım:2009
Yönetmen:Hiroo Yash Johar,Karan Johar
Senaryo:Ayan Mukerji
Oyuncular:Ranbir Kapoor,Konkona Sen Sharma,Anupam Kher,Supriya Pathak,Rahul Khanna,Kashmira Shah


Konusu:Sid geleceğe dair hiçbir planı olmayan zengin bir çocuktur.Üniversite bitmiş ama hala bir şey yapma niyetinde değildir.Arkadaşları ve ailesi bu durumu değiştirememektedir.Peki yeni tanıştığı kız değiştirebilecek midir?


Evett 2 gündür yazamıyordum,ee tabi benim de bir özel hayatım, problemlerim ve ailem var.Ancak bu kısa araya Wake Up Sid'le son veriyorum.Her şeyden önce genç bir oyuncu olan Ranbir Kapoor'la başlamak istiyorum.Adamın birkaç filmini izledim,benden tam not aldı...Fakat bayan oyuncu arkadaşımıza dair bir şey diyemeyeceğim benim için yeni tanınan bir oyuncu...Filme gelirsek inanılmaz neşeli,duygusal kısaca tatlı bir film.Fakat baş karakter olan Sid'le ilgili insan bu kadar mı işe yaramaz olabilir demedim değil yani...:) Karakterler uyumlu,gerçek hayata çok yakın herkesin kendinden bir şey bulabileceği bir yapım.İzlenebilecek bir film... :)
Trailer;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)