19 Mart 2013 Salı

Chalte Chalte

Yapım:2003
Yönetmen:Juni Chawla,Shahrukh Khan,Aziz Mirza
Senaryo:Aziz Mirza,Robin Bhatt
Oyuncular:Shahrukh Khan,Rani Mukerji,Satish Shah

Filmin konusunu yazma gereksinimi duymadım açıkçası.Kadın-erkek ilişkileri ve farklılıkların aşılmaya çalışılmasıyla ilgili.Eğer bu filmi çok büyük beklentiler içinde izlerseniz sevmezsiniz.Ama izlemeden aklınızı tamamen boşaltırsanız eminim keyif alacaksanız.Filmi güzel yapan konusu,kurgusu,şarkıları filan değil.Filmi güzel yapan karakterler.Karakterler gerçekten yaşıyorlarmış gibi hissediyorsunuz.Onları tanıyor,onlar için üzülüp mutlu olabiliyorsunuz.Açıkça söyleyeyim izledikten sonra niye böyle aşklar yok deyip kıskandım,üzüldüm ve bolca küfür ettim :))

Ama filme dair sinir olduğum şey sürekli kavga etmeleri oldu.Tamam kavga sahneleri tabi olacak ama abartmışlar.Tam diyorsun ki hop düzeldi her şey yine problem çıkıyor.Şimdi bana diyeceksiniz ki öykünün çatışması olması lazım diye ama sürekli hop mutluyuz hop üzgünüz.Bu beni biraz yordu açıkçası.
Bu filmle ilgili izleyin veya izlemeyin demeyeceğim.Şu var eğer benim gibi Shahrukh Khan hayranıysanız izleyin tabi adam her filmde olduğu gibi yine süper tatlı. :) Ama eğer çok müthiş çok harika filan diye beklentiler içine girerseniz bu filmi bitiremezsiniz.Boş vaktiniz varsa sakin bir kafadaysanız tatlı bir aşk hikayesi görmek istiyorum diyorsanız izleyin derim.
Trailer;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)