13 Mart 2013 Çarşamba

Chance Pe Dance



Yapım:2009
Oyuncular:Shahid Kapoor,Genelia D'Souza
Yönetmen:Ken Ghosh
Yapımcı:Zarina Mehta,Ronnie Screwala,Deven Khote,Siddharth Roy Kapur

Evet,filmimizin üzerine söylenecek çok şey var.Ancak ben yine de konusuyla başlamak istiyorum.Filmin hikayesi,çok yetenekli,oyuncu olmak isteyen Sameer'le ilgili.Sameer hep tam bir fırsat yakaladım dediği anlarda hayal kırıklığına uğrayan,hayatı sürekli inişlerle çıkışlarla geçen bir gençtir.Bir gün Tina adında bir koreografla tanışır ve hayatı değişmeye başlar.
sd


Filmin bizim her gün izlediğimiz hollywood filmlerinden pek farklı değil aslında.Eğlenceli bir yapım.Bolca boş vaktiniz varsa izleyin derim ama eğer gerçek bir bollywood filmi izlemek istiyorum diyorsanız filmi elinize bile almayın.Bollywood filmleri bildiğiniz gibi dansları ve şarkılarıyla bütündür.Fakat bu filmde Hindistan'a ve Bollywood'a ait çok fazla bir şey göremiyoruz.Filmle ilgili çok fazla olumlu yorum okudum ve dedim ki izlemeliyim hemen.Tabi büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.Gerek dansları,gerek konusu gerekse Genelia  D'Souza'nın oyunculuğu beni tatmin etmedi.Filmi kurtaran şey Shahid Kapoor'un sempatik,insanı güldüren tavırları oldu.Onun dışında beni çokta etkilemedi.Eğer izlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz derim.Bir göz atmak isterseniz Trailer'ı izleyin o zaman. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)