12 Mart 2013 Salı

Merhaba...

Merhaba...Öncelikle belirtmek isterim...Facebook hesabım var fakat sadece iletişime geçmek için kullanırım.Twitter'ım var ama onunla da pek alakam yok.Sadece beğendiğim şeyleri retweet ederim hepsi bu.Sosyal medyayla bir bağım olduğu söylenemez.Genel olarak özel ilgi alanları olan biri değilim.Sadece tiyatro ve sinema...Fakat son zamanlarda Bollywood sinemasına özel bir ilgim oluşmaya başladı.Çünkü Hollywood'un değişmeyen ve duygu içermeyen filmlerinden gerçekten sıkılmıştım.Haksızlık etmek istemem uzmanlık alanım değil ve ben bir otorite değilim.Ama bir sinema izleyicisi olarak gerçek aşkları,aile bağlarını,gelenekleri,gerçek dostlukları göremez oldum izlediğim filmlerde.Sadece bilindik aktris ve aktörler,bilindik konular,hiç inanmadığım oyunculuklar beni yordu açıkçası.Tabi herkesin zevki kendine :)) Neyse çok lafı uzatıp kimseyi sıkmak istemem..Bundan sonra her gün bir bollywood filmi paylaşacağım..Biraz okuyun belki ilginizi çeker :))

2 yorum:

  1. Kesinlikle çok sıradışı konuları olan ve her biri birbirine benzemeyen filmlerin dünyası Bollywood. En kısa sürede de tavsiye ettiğin filmleri izlemeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol tatlım yorumların için.Ayrıca http://asikvegezginkiz.blogspot.com/ a da beklerim.O da yeni açtığım bir blog :)

    YanıtlaSil

Sizce?? :)