17 Mart 2013 Pazar

Badmaash Company

Yapım:2010
Yönetmen:Parmeet Sethi
Yapımcı:Aditya Chopra
Senaryo:Parmeet Sethi
Oyuncular:Shahid Kapoor,Anushka Sharma,Meiyang Chang,Vir Das


Konusu:Karan hayatı boyunca başarılı olmuş bir gençtir fakat tek sorunu parasızlıktır.Birgün arkadaşlarının da yardımıyla  kısa yoldan zengin olmaya karar verir.




Bu karlı İzmit gününde evde oturup bu filmi izlemeye karar verdim.Şimdi ise iyi ki izlemişim diyorum.Filmde anlatılmak istenen saygı kazanmanın para kazanmaktan önemli olduğudur.Hatırlar mısınız bilmem ama 21 diye bir film vardı.Nedense bana onu hatırlattı..Tabi ki bu film o filme çok benziyor diye bir şey yok.Aslında konusu bambaşka sonu her şeyi farklı ama ne biliyim bana öyle bir çağrışım yaptı.Anushka her zamanki gibi gene güzellikten yıkılıyor.İzlerken kıskana kıskana hatunu bir hal oldum.Bir kadın anca bu kadar sempatik ve alımlı olabilir...Kendisini bu filmde tanımış olmama rağmen Vir Das'a bayıldım.Filmin neşeli zaman zaman güldüren karakterlerinden..Kısacası bu 4'lü cuk oturmuş deyip konuyu kapıyorum.

Dedim ki bu kadar övgüye herhalde bu film çok müthiş olmalı.Hakikaten de öyleydi...Çok fazla kahkahalarla gülmüyorsunuz veya hüngür hüngür de ağlamıyorsunuz.Hafif tebessümler hafif hüzünlerle bakmışsınız 2,5 saat geçmiş gitmiş.Film gününüzü değerlendirmenin güzel seçeneklerinden biri olabilir... Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. :)






Buyrun bu da Trailer ;








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce?? :)